غم

آخرش.....
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای بی رحمان و آدرس tanhatarr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                                                        

چرا غم ها نمی دانند

 

                                که من غمگین ترین غمگین شهرم

 

بیا ای دوست با ما من باش

 

                  که من تنهاترین تنهای این شهرم



نظرات شما عزیزان:

sadegh@ghazale
ساعت11:25---6 اسفند 1391
سالها...

پنهانت کرده بودم

در سبزینه آن گیاهی که در

کالی احساسم روئیده بود

احساسم را کشتم

در هیاهوی نوبری بلوغ

و دچارت شدم در ناهوشیاری تنم

خواستنم ریشه در ابدیت داشت

سالها...

من ندانستم تو

عشق از " گلشن امروز " میخواهی

و بودن از " خوشه الان " میچینی...


hamidminaii
ساعت15:02---3 اسفند 1391
سلام

اومدم یه سری بزن و برم ولی از بس رو وبت کار کردی دلم نیومد بی نظر برم.



اگه دوست داشتی به منم سر بزن
پاسخ:سلام مرسی


Moein
ساعت19:54---1 اسفند 1391
این مطلبت خیلی زیبا بود ایشالاه موفق باشید
پاسخ:سلام مرسی که دیدن کردی


یاس چت
ساعت19:47---1 اسفند 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری

آپ کردم اگه دلت خواست بیا خوش حال میشم

با نظرات منو همراهی کن

راستی تو نظر سنجی هم شرکت کن

به امید دیدار
پاسخ:سلام ممنون حتما


ن-ر
ساعت19:36---1 اسفند 1391
سلام

عالی نگاشتی وزیبا بیان نمودی

اشک ترّنم جاده ی عشق است که کویر دلها را با تراوش خود بارانی می کند.اشک نوشدارویی است که مهرابِ مرده ی دل راحیات نو می بخشد.روزن نوری است که چشمۀ خورشید تعظیمش می کند. امیدوارم اشک شوق بر سیمای مهربانت جاری باشد

اگر به من هم سری بزنید ونظری بگذارید ممنونم[گل][گل][گل]
پاسخ:سلام مرسی گلم حتما


haje
ساعت21:56---28 بهمن 1391
وبلاگت 2000000000 ممنون که سرزدین..بازم بیا

haje
ساعت21:56---28 بهمن 1391
وبلاگت 2000000000 ممنون که سرزدین..بازم بیا

شایان
ساعت20:55---28 بهمن 1391
سلام دوست دارم با وبلاگت تبادل لینک کنم خیلی وبلاگ خوشگلی داری اگر با تبادل لینک موافقی بیا تو سایت من



منتظرتم


پاسخ:سلام چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 بهمن 1398برچسب:, ] [ 21:27 ] [ لیلا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب


explorer blog

كد لينك دادن
آهنگ ها و آموزش و...

متن شما YOUR TXT HERE Best2Club

www.best2club.tk * free java script *