فریاد

آخرش.....
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای بی رحمان و آدرس tanhatarr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آفتاب پنجره را میشناسد ٬ حتی اگر بسته باشد


مهتاب به دیدارم میآید حتی اگر خسته باشد


و دل هوای تو را دارد حتی اگر شکسته باشد . . .


غریب است دوست داشتن. وعجیب تر از آن است دوست داشته شدن... وقتی می دانیم کسی با جان و دل

دوستمان دارد ... ونفس ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده ؛ به بازیش می گیریم هر چه او عاشق تر

، ما سرخوش تر، هر چه او دل نازک تر ، ما بی


آسمون به دریا گفت :


این بالا خیلی خوبه ٬


همه جا رو میشه دید ،


دریا گفت: این پایین از اون بالا هم


بهتره ٬ چون فقط تو رو میشه دید ...


وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن . . .


اینکه یکی دوستت داره دلیل بر فوق العاده بودن تو نیست. شاید طرف مقابلت خیلی کم توقع باشه


بزرگترین لذت دنیا ، انجام کاریه که میگن تو نمیتونی انجام بدی  


وقتی که عزراییل به من گفت نوبت توست که بمیری فهمیدم که این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست !


هرگاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمی‌توانی او را ببخشی بدان که اشکال از کوچکی روح

توست، نه از بزرگی گناه او

خداوندا نگذار که از تو فقط نامت را بدانم


و نگذار که از تو تنها مشق کردن اسمت را به یاد داشته باشم.


همواره در من جاری باش، همانگونه که خون در رگهایم جاری است.


خداوندا باران رحمت تو همیشه در حال باریدن است. این ماییم كه كاسه هایمان را برعكس گرفته ایم.


بلند ترین شاخه درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهائیست . . .


دیـــــدن لـبـــخـنـــد آنهـایـی که رنج می کــشند از دیدن اشک هــایشان درد ناکتر است


دلی دارم که از تنگی در او جز غم نمی گنجد ، غمی دارم ز دلتنگی که در عالم نمی گنجد


دلم تنگ است ٬ دلم میسوزد از باغی که میسوزد .


نه دیداری ٬ نه بیداری ٬ نه دستی از سر یاری


مرا آشفته میدارد چنین آشفته بازاری . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ لیلا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب


explorer blog

كد لينك دادن
آهنگ ها و آموزش و...

متن شما YOUR TXT HERE Best2Club

www.best2club.tk * free java script *